Menu
- tokeny
- wyłączyć głos przy robieniu zdjec
- wyłączenie poczty głosowej w popie
- wylaczenie gruntu z produkcji rolnej
- wylaczenie gruntow z produkcji rolnej
- wyłącznik różnicowo prądowy zadziałał
- wyłącznik oświetlenia bagażnika
- wylaczenie odpowiedzialnosci karnej
- wyłącznik światła na pilota
- wyjscie hdtv jest wylaczone
- wylacznik awaryjny stop
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- filmowka.pev.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: ranne uruchamianie
Jest jeszcze coś takiego jak wyłącznik termiczno-czasowy. Jeśli klęknie, też są kłopoty z odpaleniem zimnego silnika.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9622
Temat: Ciśnienie oleju silniki 2.2 100/Coupe
A nie wiesz jeszcze w którym miejscu ma wyłącznik termiczno czasowy? Chyba mi się zkaszanił bo od 2 dni nie mogę go zapalić bez gazu na zimnym silniku i po odpuszczeniu gazu gaśnie. A po 30 sekundach wszystko jest OK. Tak jakby mu nie wzbogacał mieszanki na zimnym silniku. Spotkałeś się z czymś takim?
Źródło: audi.nethit.pl/viewtopic.php?t=370
Temat: Wysokie obroty, spalanie
Hejka. Nie wiem czy potrzebujesz jeszcze pomocy ale moje rady sa nastepujace. Wysokie obroty silnika na pierburgu 2E2 moga byc spowodowane3 rzeczami: - zla regulacja wax elementu czyli urzadzenia ktore odpowiada za podniesienie obrotow podczas nagrzewania silnika - uszkodzony wylacznik termiczno czasowy ktory odpowiada za podniesienie obrotow podczas uruchamiania zimnego silnika (powinien sie wylaczac po kilku sekundach) - niedomykajaca sie przepustnica 2 przelotu Wszystkie te usterki mozna latwo bez demontazu gaznika uzunac. Jesli chcesz to mam serwisowke do 2E2 to moge ci podeslac i jesli bedziesz potrzebowal kilku wskazowek to pomoge ci ustawic ten gaznik a takze wyeliminowac kilka elementow ktore powoduja problemy......
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50689
Temat: Problem z odpaleniem na zimnym.
Chciałbym się upewnić gdzie jest czujnik temp. cieczy chłodzącej oraz wyłącznik termiczno czasowy. Czy niebieski czujnik to czujnik cieczy a brązowy to termiczno czasowy ? Czym jest ten trzeci ? ;] Z góry dzięki za info.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=134587
Temat: [E30] Pytanie odnośnie czujnika :)
a wylącznik termiczno czasowy jest w ogole w m40 ? szukalem i nie ma po prostu albo ja jestem slepy...
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=47996
Temat: ranne uruchamianie
Podlacze sie do pytania - mam ten sam problem tyle tylko ze m10 1,8 na gazniku. Gdzie sa te czujniki temperatury, ewentualnie ten " wylacznik termiczno-czasowy". W jaki sposob i ktoredy biegnie sygnal (prad) od nich do silniczka od automatycznego ssania? Sa po drodze jakies sterowniki/kompy/przekazniki? - Pytam bo chcial bym isc po nitce do klebka... Z gory dziex
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9622
Temat: wolno odpala
sprawdzilem na zimnym silniku i tez elegancko poszlo paliwo, wymontowalem czujnik i zaczelem go mierzyc ale pomiary byly dosc dziwne... zupelnie inne wartosci zreszta pomiedzy pierwszym a drugim pinem rezystancja jest 0 wiec czujnik do wyrzucenia, szukalem w intercarsie ale nie moge go znalesc, jest jakas jego inna nazwa niz wylacznik termiczno czasowy i ile mniej wiecej kosztuje, mam nadzieje ze to jest wina zlego odpalania
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=27338
Temat: [w124] 230 CE problem z porannym odpaleniem
Podejrzewam wtryskiwacz rozruchowy Albo sterowanie (dwa rodzaje: przez wyłącznik termiczno czasowy lub pompę paliwa)
Źródło: mb201-124.eu/viewtopic.php?t=3578
Temat: potrzebuje objasnienie do k-jetronicu
...silnika. Rys.1. Schemat układu Bosch K-Jetronic samochodu BMW 323i 1 - zbiornik paliwa, 2 - pompa paliwa, 3 - zasobnik paliwa, 4 - filtr paliwa, 5 - rozdzielacz paliwa, 6 - regulator ciśnienia zasilania z zaworem zwrotnym, 7 - regulator fazy nagrzewania, 8 - przepływomierz powietrza, 9 - tarcza spiętrzająca, 10 - przepustnica, 11 - wkręt regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego, 12 - zawór powietrza dodatkowego, 13 - wtryskiwacz rozruchowy, 14 - wyłącznik termiczno-czasowy, 15 - wtryskiwacz roboczy Regulator fazy nagrzewania, wyposażony w ogrzewany elektrycznie element bimetalowy powoduje obniżenie ciśnienia sterującego działającego na górną powierzchnie tłoka sterującego, dzięki czemu silnik w fazie nagrzewania otrzymuje przez ograniczony czas większą dawkę paliwa. Dodatkowa ilość powietrza potrzebna podczas fazy nagrzewania jest regulowana przez zawór...
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20471
Temat: Cycek po pedalem ? Co to jest !
co odpowiada za wysokość obrotów na zimnym silniku przy M10 na wtrysku ?? Wtryskiwacz rozruchowy ?? Na zimnym mam za niskie, a jak się rozgrzeje to jest OK. M10 z wtryskiem ma wtryskiwacz rozruchowy. Steruje nim wyłącznik termiczno-czasowy (jeden z głównych podejrzanych w twoim M10). Wtrysk Bosch Jetronic (typ L, LE, LU) ma też elektrycznie podgrzewany zawór powietrza dodatkowego (który przy zimnym i rozgrzewającym się silniku przepuszcza dodatkową dawkę odpowiednio wzbogaconej mieszanki benzyny i powietrza, omiając zamkniętą przepustnicę). Być może ów zawór zamknął się na amen. Jeszcze jedna możliwość - walnięty czujnik...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=25210
Temat: VW GOLF 1.8 K-JETRONIC
Witam. Nie jestem ekspertem od k jeta ale na sześciokątnym łbie wyłącznika termiczno-czasowego jest wybita temperatura wyłączenia i czas wyłączenia w temperaturze ^20"C. Na ogół wystarcza tylko sprawdzenie, czy wyłącznik termiczno-czasowy działa właściwie. W tym celu należy odłączyć złącze przewodów od wtryskiwacza rozruchowego i podłączyć lampkę próbną do złącza. Jeśli zostanie uruchomiony zimny silnik, lampka próbna powinna zaświecić się i zgasnąć po krótkim czasie. Dokładnego sprawdzenia dokonuje się za pomocą, omomierza. Rezystancję należy mierzyć miedzy zaciskiem ,,G" i masą zaciskiem ,,W" i masą...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1465884.html
Temat: Audi 100 92r. 2.0 gaśnie na wolnych obrotach.
Problem tkwi napewno po stronie elektrycznej. Pamietam ze w astrze mialem podobny problem gasla ze wzrastajaca temp. silnika, przyczyna byl uszkodzony wyłacznik termiczno-czasowy. Nie wiem gdzie w 80 sie on znajduje ale warto sprawdzic.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1418802.html
Temat: Problem z odpaleniem na zimnym.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej jakiej firmy najlepiej kupić ? Gość w sklepie polecił mi firmy KW za 37zł, ale widziałem na allegro za 9zł i nie wiem na który postawić. Dodatkowo powiedzcie mi jak nazywa się inaczej " wyłącznik termiczno czasowy" bo w każdym sklepie mam problem ze znalezieniem. Po co jest ten czujnik ? I jaki nalepiej kupić. Z góry dzięki. edit: Dodatkowo chciałbym zapytać o sondę lambda, czy niesprawna może aż tak wpłynąć na mieszankę abym miał problem z odpaleniem na zimnym ?
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=134587
Temat: Audi 80 1.8 na pełnym wtrysku problem z rozdzielaczem
Wyłącznik termiczno-czasowy
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1370301.html
Temat: BMW E30 320i '84 brak napięcia na przepływomierzu
...ma zwarcia. Po podłączeniu samej pompy bezpośrednio do akumulatora nie ma mocnego iskrzenia, które mogłoby wskazywać na zwarcie w pompie paliwa. Prąd pobierany przez pompę również jest jak najbardziej w normie. Wybebeszyłem cały samochód w poszukiwaniu zwarcia, przejrzałem wszystkie kable. Jedyne co jeszcze nie przejrzałem to skrzynka bezpiecznikowa. Może w niej tkwi problem ? Tylko jak się do niej dobrać? Wszystkie czujniki/switch'e typu: wyłącznik termiczno-czasowy, czujnik temp. cieczy chłodzącej podający sygnał do komputera pomierzyłem i wartości się zgadzają. Komputer sterujący ma oznaczenia Bosch 0 280 001 301, lecz nie znalazłem schematu do tego. Do tego modelu auta trudno znaleźć coś konkretnego ze schematów, ponieważ jest to wersja 125KM, już bardzo rzadka. Jednak chcę ją przywrócić do pełnej sprawności. Teraz ją odnawiam po trochu. Ale nie w tym rzecz....
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1631339.html
Temat: VW GOLF 1.8 K-JETRONIC
Dzięki! Silnik mam JH 1.8 8V rok 1988. Gaz niedawno zainstalowałem, ale na benzynie było wcześniej i jest to samo. Gdzie jest zawór powietrza dodatkowego? Może się sklejać wyłącznik termiczny wtrysku rozruchowego jak napisał emeryt 2. Co wtedy zrobić? Jeden mechanik mi mówił że to czujnik nie działa czyli wyłącznik termiczno-czasowy. Więc sam już nie wiem. Z góry dzięki! Zaznaczony niby nie działający czujnik.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1465884.html
Temat: Pytanie za 100 pkt. - jak sprawdzić poj. silnika ???
Jak masz wylacznik termiczno czasowy i wtryskiwacz rozruchowy -to masz 1.8 . w 1.6 tego nie bylo pozdrawiam
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9013
Temat: [E30] Pytanie odnośnie czujnika :)
autko to ; BMW 1.8 m40 z 89' pytanie to ; czy czujnik temperatury ( ten brązowy ) jednopinowy co daje sygnał na wskaznik ( nie niebieski ktory daje do kompa zeby byla jasnoc ) " wylącznikiem termiczno czasowym "? wyczytalem ze nazywa sie on Czujnik termometru zdalnego , natomiast w Sam Naprawiam w tym samym miejscu znajduje sie wylącznik termiczno czasowy? wiec jest to jedno i to samo czy tez nie?
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=47996
Temat: Mk1 GTI K-Jetronic wielki problem!!!
czyli co wtyczka jest odłączona czyli nie dostaje żadnych sygnałów i nie powinian działać to co może w takim razie być nie tak wiecie może w jaki sposób on jest zamykany. Wyłacza go wyłacznik termiczno-czasowy tak a jak nie dostaje sygnału to może działa cały czas. Wiecie może co może być przyczyną że sie nie zamyka mógł sie gdzieś jakiś zaworek przytkać.
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22411
Temat: Seat Toledo `92 1.8 16v PL Podciśnienie.
...jeśli to ma jakieś znaczenie ) i centralny zamek (powietrzny). Do komputerka sterującego ( z taką dużą szeroką wtyczką ) nie przychodzi podciśnienie, nie idzie też do rozdzielacza zapłonu z halotronem. Więc wiem że jest źle podłączone ale nie mam z skąd podpatrzeć jak ma być prawidłowo podpięte. Jedynie prawidłowo wskazuje MFA. Auto pali i jeździ występuje falowanie obrotów na biegu jałowym ( uszkodzony - stale zwarty, wyłącznik termiczno czasowy został odłączony ) a nieszczelności nie znalazłem. Postarałem się w miarę dokładnie opisać problem. Jeśli ktoś z Szanownych Kolegów dysponuje takim autkiem lub wiedzą na ten temat to proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1485743.html
Temat: Siłownik trzypołożeniowy nie zmniejusza obrotów ssania
jest tam taki wyłącznik termiczno-czasowy on odpowiada za wysunięty całkowicie bolec
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17643
Temat: [E-30] nierówna praca zimnego silnika
...się spalin silnika pracującego na ssaniu z rury wydechowej słychać coś jakby "pyrkanie" zaznaczam przy okazji że wymieniłem sonde ,czyściłem krokowca,wymieniłem kable zapłonowe,kopułkę wraz z palcem zapłonowym,czyściłem przepustnice,sprawdzałem szczelność układu dolotowego wydaje się że jest ok,byłem na komputerze nie wykazało żadnych błedów pytałem znajomego mechanika i on powiedział mi iż mógł paść wyłącznik termiczno-czasowy odpowiedzialny za sterowanie dawką paliwa gdy silnik jest zimny lub czujnik temperatury. chciałbym zapytać czy komuś przytrafiło się coś takiego w podobnym modelu BMW a jeżeli tak prosiłbym o pomoc i dobre słowo jak tego się pozbyć by było ok z pozdrowieniami
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=80797