Menu
- tokeny
- wymiana rozrządu silnik 1
- wymiana silnikowego
- wyspa rozpusty
- wymiana zastawki
- wybory nastolatek
- wyniki losowań w totolotku
- wykres rozrzutu
- wypowiedzenie zlecenia
- wybor formy opodatkowania
- wyszukiwanie kanałow cyfra
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- adamzaremba.htw.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś)
...naszych drogach_, przyzwoite spalanie i bardzo przyzwoite koszty napraw.
> > Ja z Accordami doświadczenie mam takie, że o ile silniki benzynowe
> > problemów
> > nie sprawiają, to w dieslach zdarzyło mi się już, że klientowi nagle
> > padła turbina przy przebiegu rzędu 50-60 tys km (auta z początku
> > produkcji), były
> > też zjawiska obrócenia się panewki tudzież awarii głowic (chyba za duże
> > wysilenie silnika). Oczywiście całokształt jest taki, że to całkiem
> > udany pojazd, ale nie gloryfikujmy go za sam znaczek Hondy na masce.
>
> Pracujesz w serwisie Hondy, jeśli wolno spytać ? ;-)
Nie, ale jestem częstym gościem pracownika serwisu ;))
Jurand.
Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=3219
Temat: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś)
...tyczy się to wszystkich nowych marek. Liczba akcji serwisowych z roku na rok się zwiększa..... > Ja z Accordami doświadczenie mam takie, że o ile silniki benzynowe > problemów > nie sprawiają, to w dieslach zdarzyło mi się już, że klientowi nagle padła > turbina przy przebiegu rzędu 50-60 tys km (auta z początku produkcji), > były > też zjawiska obrócenia się panewki tudzież awarii głowic (chyba za duże > wysilenie silnika). Oczywiście całokształt jest taki, że to całkiem udany > pojazd, ale nie gloryfikujmy go za sam znaczek Hondy na masce. Pracujesz w serwisie Hondy, jeśli wolno spytać ? ;-) >> Pozdr. Pozdr. -- Bugatti V12 TDI
Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=3219
Temat: Nissan 300zx
No proponowałbym mniejsze wysilenie silnika. Jeśli to auto ma chodzić w sporcie to ok ale jeśli ma być do codziennego użytku to nie potrzebne jest 450 koni...
Źródło: forumsamochodowe.biz/viewtopic.php?t=45057
Temat: Regeneracja turbiny gdzie?
...zaworu? Przeprowadza się takie rzeczy w zakładach od turbo albo tuningu czy normalny mechanik też sobie z tym poradzi (pytam o wasze doświadczenia, bez wnikania w temat fachowości różnych speców )? Chętnie bym się zagłębił w temat swapu turbo z 2.0T na T4. Ktoś z Was już to robił? Generalnie bardziej się skłaniam ku wzrostowi niezawodności niż śrubowaniu mocy auta, głównie ze względu na zamontowanego gazowego pasożyta. Obawiam się że wysilenie silnika z 160 do 200 mogłoby być działaniem na krótką metę, o czym już nie raz na tym forum było Ale do 170 - 180...hmmm.... na chwilę obecną brzmi kusząco ;] Póki co śledzę temat i czekam na kolejne opinie i tak jeszcze wydech do zrobienia Pozdrowionka!
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=9831
Temat: Jaki olej najlepiej wlać do silnika
Wiem że jest już temat ale o doborze oleju do przebiegu, tu chciałem rozpocząć dyskusję na temat oleju do silnika gdzie szybkości mogą być duże i wysilenie silnika tez może być duże, czeka mnie wymiana w Alfie, Jak olej polecacie jaka firma i jakie parametry
Źródło: autostarogard.pl/viewtopic.php?t=1282
Temat: Volvo XC60 DRIVe 2.4D Momentum
W tej chwili dają 2.0 D3 i 2.4 D3 ale 2.0 dostępne jest chyba tylko z napędem na przód a 2.4 AWD. Różnica pomiędzy analogicznymi wersjami to tylko 10k (jak dobrze spojrzałem na cennik) a dostajemy dodatkowo napęd AWD, zdecydowanie lepszy dźwięk, kulturę pracy, chyba trwałość vide mniejsze wysilenie silnika, większe możliwości tuningu. Różnica w cenie jest wręcz śmieszna. Generalnie za poroniony pomysł uważam tego typu samochody z napędem tylko na przód. Dlatego Volvo Xc60 FWD mówię stanowcze NIE. Dla AWD jak najbardziej TAK.
Źródło: autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=18654
Temat: Informacjie o silnikach
...PLD - pompowtryskiwacz HPI - High Pressure Injection VGT - Variable Geometry Turbocharger VTG - Variable Turbine Geometry Cała prawda o nowoczesnych silnikach Diesla * nieprzyjemna praca silnika (drgania i wibracje przenoszone na nadwozie) szczególnie na wolnych obrotach i obrotach biegu jałowego * mała trwałość silnika Diesla porównywalna lub nawet mniejsza od silnika benzynowego o tej samej pojemności i mocy ze względu na duże wysilenie silnika Diesla [stosunek mocy do jednostki pojemności * osiągi silnika (moc, dynamika, prędkość obrotowa) podobne jak w silnikach benzynowych o tej samej pojemności * osiągi silnika Diesla (moc, dynamika, prędkość obrotowa) należy traktować jako parametry do chwilowego wykorzystania - w przypadku ciągłego pełnego obciążenia silnika (jazda z maksymalną prędkością na autostradzie) istniej możliwość...
Źródło: tuningsquadjaroslaw.pl/forum/viewtopic.php?t=2388
Temat: [CY3A 1.8] turbienie
Nie no widzę że kawał zagwóstka Są silniki które maja kompresor (napędzany od korbowodu) np. w VW Corado lub w Mercedesach słynne kompresory. Dają bardzo duży moment od niskich obrotów i bardzo stały przebieg momentu. Dają dużo ale tez generują duży opór na silniku (duże wysilenie silnika) ogólne już się z tego rezygnuje na rzecz np. turbin ze zmienną geometrią ale chodzi o to żeby z klimy zrobic takim kompresor g0nzo - czysto teoretycznie byle wiatrak też nie doda mocy a dodatkowo może zaburzyć doładowanie dynamicznie silnika. Krzychu
Źródło: forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31452
Temat: Kupie sprzedam, leszcze i bajkopisarze milczec.
...+ / 2,5-L: 100 km * CVT. (O przełożeniu zmiennym w sposób ciągły) * Inter Cooler Turbo. * Maks. moment obrotowy 100Nm 45HP prędkości w zakresie 1800-4500 obr / min. Niestety, ale cena zniechęcająca, chociaż pewnie jak inni producenci zaczną coś takiego robić to moocno poleci w dół. I oczywiście nie jest to motocykl dla PRAWDZIWYCH MOTOCYKLISTÓW, tylko typowy pojazd użytkowy dla wojska, policji, służb różnorakich, kurierów itd Wysilenie silnika na poziomie współczesnego auta, czyli można się spodziewać podobnej trwałości i okresów przeglądów, do tego napęd wałem czyli typowy pojazd "bezobsługowy" do intensywnej eksploatacji. Pewnie najczęstszą czynnością obsługową (poza wlewaniem paliwa raz na 880km (22litry zbiornik i 2,5l/100 km zużycie ) i wycieraniem owiewki z robactwa) będzie wymiana opon
Źródło: fuy.com.pl/viewtopic.php?t=801
Temat: Dla miłośników motoryzacji - artykuł sponsorowany.
spotkałem sie z opowiescia jak to koles w audi tt z chipem zatarl silnik, a chip założony w salonie audi, jednak ja bym postawił bardziej na głupote ludzką a nie na wysilenie silnika, diesle są bardziej wymagającymi silnikami jeśli chodzi o dbanie o nie i zachowanie pewnych nawyków, ktore sprzyjają wydłużeniu ich żywotności.
Źródło: forum.siodemka.org.pl/viewtopic.php?t=2234
Temat: Ford zastępuje Formula E syntetykiem Formula-F
...- a przy "zacieśnionej współpracy Ford-Castrol" zapewne Ford nie daje swych aprobat chętnie... ---------- Post dodany o 07:32 ---------- Poprzedni post był z 07:28 ---------- Cytat: Bez przesady z tym dłubaniem :) to tylko soft. Ale soft też "unosi w górę" charakterystyki i powoduje więcej mocy z jednostki pojemności - czyli większe wysilenie silnika=wydzielanie więcej ciepła i produktów spalania wewnątrz silnika w jednostce czasu. A to wymaga skuteczniejszego smarowania i chłodzenia. Być może fabryczny układ i standardowy olej wystarczają bo z reguły te układy są przewymiarowane. Ale.... być może nie wystarcza ;)
Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=26168
Temat: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś)
...jest tak, że albo masz egzemplarz, który nie sprawia problemów, albo masz egzemplarz, który sypie się na potęgę bez isotnych powodów. Ja z Accordami doświadczenie mam takie, że o ile silniki benzynowe problemów nie sprawiają, to w dieslach zdarzyło mi się już, że klientowi nagle padła turbina przy przebiegu rzędu 50-60 tys km (auta z początku produkcji), były też zjawiska obrócenia się panewki tudzież awarii głowic (chyba za duże wysilenie silnika). Oczywiście całokształt jest taki, że to całkiem udany pojazd, ale nie gloryfikujmy go za sam znaczek Hondy na masce. > >> W Passku jest bardziej "kolorowe" wykończenie które niestety > >> lubiło sobie potrzeszczeć...niekiedy zaraz po wyjazdu z > > > salonu....(dot. nawet roczników 07'). > > > > Ale to jakiś wyjątkowo niefajny egzemplarz Ci się trafił ;) >...
Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=3219
Temat: Umiejscowienie zegarów EGT i BOOST
darek, wcale sie nie czepiam. po prostu mowie co uwazam:) jedyne ryzyko jest poprzez gazownie i tyle. z drugiej strony czip to praktycznie zadne wysilenie silnika. pozdro
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=33194