Menu
- tokeny
- wystawy rolnicze
- wyższa szkoła fizjoterapii we wrocławiu
- wykroje ubrań
- wynajem limuzyny do ślubu
- wycieczki pl
- wyprawy krzyżowe normanowie
- wyslij esms
- wypracowanie na maturze
- wycieczki do disneyland
- wydawnictwo uj
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- ministranci-w.keep.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: Wspomnienie katastrof polskich Iłów 62.
...bezredni w podobnej sytuacji. Samolot wberw woli załogi, stopniowo zmienił kierunek w stronę gór po czm zderzył się z jedną z nich (największą ilościa ofiar w histori lotnictwa, w wyniku katastrofy pojedyńczego samolotu).
W przypadku IŁ-62M. wyważenie i budowa samolotu było niestety dość niefortunne. Samolot posiadał wszystkie silniki w części ogonowej, co powodowało, że tył był cięzki. Tył kadłuba wyposażony był w specjalny wysiężnik hydrauliczny z kołem, który musiałbyć wysunięty zawsze gdy silniki nie były wyłączone, ażeby uniknąć oparcie samolotu częscią ogonową o płytę lotniska: http://img380.imageshack.us/my.php?i...ilspl19dg4.jpg
Wiem również, że generalnie uważało się, że samolot był nieco przeciążony, posiadał stosunkowo słabe charakterystyki wznoszenia oraz stosumkowo wysokie prędkości startu i lądowania (przy...
Źródło: lotnictwo.net.pl/showthread.php?t=102