Menu
- tokeny
- wyposazenie salonow kosmetycznych i fryzjerskich
- wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych
- wyposażenie stacji kontroli pojazdów
- wyposażenie serwisu komputerowego
- wyposażenie sal dydaktycznych
- wyposażonych w monitory ekranowe
- wyposazenie gabinetow kosmetycznych
- wyposazenie apteczki samochodowej
- wyposażenie gabinetu kosmetycznego
- wyposażenie samochodu na słowacji
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- hodowlakur.xlx.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: ZAWIESZENIE
Po zmianie zawieszenia w poprzedniej przyczepie zmieniłem koła z 12 na 13 cali od PF-125P. Opony miałem 175/70X13. Musiałem dorabiać dystanse, bo ocierały o wewnętrzną stronę wnęki. Po kilku jazdach po nierównościach, zauważyłem, że i tak minimalnie się koła ocierają. Zmieniłem opony na węższe tj.155X13 i przestałem się kłopotać kołami. Fabryczne wyposażenie przyczep w koła: N126(A,B,C) 12 typu maluch, potem zmieniono piasty i pasowały felgi 12 z oponą 135X12 lub 155/70X12, do późniejszych odmian(D,E), stosowano opony o rozmiarze 155X13 i felgi od PF-125P. W pozostałych przyczepach (N-132, Stratus, Enka) stosowano opony 165X13 i felgi polonez.
Źródło: forum.fanklub-niewiadowek.com/viewtopic.php?t=178