Menu
- tokeny
- wypadek polskiego autokaru na węgrzech
- wypadek na air show 2007
- wypadek przy pracy zus
- wypadek samochodowy w olsztynie
- wypadek koło ciechocinka
- wypadek w drodze do pracy
- wypadek arka gołasia
- wypadek drogowy w lędzinach
- wypadek na trasie gdańskiej
- wypadek na autostradzie a4
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- mundialowo.xlx.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: Sternik Jachtowy
vv3k70r: Rację masz Ty, Cape i ja a jednocześnie żaden z nas Rozmył się (przynajmniej tu w dyskusji) kontekst tej odpowiedzialności. Piszemy chyba o odpowiedzialności za wypadek morski - faktycznie w takiej sytuacji sprawa jest rozpatrywana przez sąd kraju bandery przy czym fakt rozpatrywania jest tak rzadki, że należałoby raczej napisać, że sprawa kolizji nie jest rozpatrywana. Zawsze winny jest kapitan, armator jest ubezpieczony od błędów kapitana - ubezpieczalnie niech walczą między sobą. Prawa bandery można zastosować tylko w pewnych sprawach które zaszły w określonych miejscach, zapisy w umowie...
Źródło: sulkowski.kei.pl/forum_zeglarskie/viewtopic.php?t=2576
Temat: Trzeci Pakiet Morski "ERIKA III" Nowa legislacja morska Unii Europejskiej (KKPM)
...pakiet wniosków opracowany z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa w transporcie morskim. Wraz z wdrożeniem dwóch pierwszych pakietów Erika I i Erika II, Unia Europejska dała do zrozumienia, iż nie przestrzeganie pewnych standardów w żegludze i rybołówstwie nie będzie dłużej tolerowane. W 2005 roku stało się jasne, że zostało jeszcze wiele do zrobienia w kwestii bezpieczeństwa żeglugi i nie rozsądnym byłoby czekanie na kolejny wypadek morski. Idea stworzenia trzeciego pakietu bezpieczeństwa na morzu zrodziła się w listopadzie 2005, a jej głównym celem było przywrócenie konkurencyjności sektora morskiego, szczególnie korzystnego dla tych operatorów, którzy respektują standardy bezpieczeństwa poprzez zwiększanie wymagań dla właścicieli statków nie spełniających podstawowych standardów. Ponad trzy lata później, wraz z wdrożeniem...
Źródło: eurowybory.platforma.org/forum/index.php?showtopic=25990