Menu
- tokeny
- wymagania stawiane budynkom inteligentnym
- wymagania gta san andreas
- wymagania san andreas
- wymagania sprzętowe do gier
- wymagania kierowca karetki
- wymagania sprzetowe gier
- wymagana aktualizacja konsoli
- wymagania world of warcraft
- wymagania Fifa 08
- wymagania sprzętowe gier
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- kolobrzeginfo.keep.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: Masa hamująca
...opóźnienie składu. Podstawiając do odpowiednio przekształconych wzorów z podstawówki (x=at^2/2, gdzie t=v/a) znając x (droga na której na danym szlaku musi zatrzymać się pociąg, w praktyce najkrótszy dystans na szlaku między pierwszym semaforem ostrzegającym o możliwym zatrzymaniu i semaforem wyświetlającym stój) można policzyć v (maksymalną składu). Procent masy hamującej to przyspieszenie *100%. Jeśli skład ma minimalny wymagany procent masy hamującej, to wyłączając jakiś wagon (włączając dodatkowy), trzeba sprawdzić czy skład dalej ma ów procent powyżej minimalnego. Jeśli nie - trzeba ograniczyć prędkość, znów korzystając ze wzorów powyższych.
Trochę zakręciłem, ale mam nadzieję że całość jest zrozumiała
Pozdrawiam, Adam
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=946
Temat: EP08 nalot świnek na Pomorze
Np. Poznań-Wrocław-Katowice dla pośpiechów Poznań-Warszawa dla pośpiechów, TLK Żadna z tych relacji nie przyniesie takiego zysku czasowego jak Gdynia. Dla Poznań-Wawa dużo użyteczniejsza jest 08.Oczywiście 09 przyniesie zysk, ale wysyłanie 09 na TLKę (w stosunku do obecnie używanej 08 ) da znikome zyski (ograniczenie prędkości składu z uwagi na wymagany procent masy hamującej). Na trasie Poznań-Wrocław-Katowice zysk byłby znikomy (o ile w ogóle jakiś - podejrzewam że
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=1854