Menu
- tokeny
- wydawca gier
- wyższa szkoła handlu i finansów
- wynagrodzenia w firmie
- wysin
- wypowiedzenie umowy ubezpieczeniowej
- wybory na slowacji
- wykonanie ogrodzenia
- wydarzenia międzynarodowe
- wyczynowa jazda samochodem
- wystroj okien
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- pax-vobiscum.pev.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: w Builderze C++,Jak zaimpelmentowac Boid-a??
...-lidera - tylko jeden
-obywatela - wiele
Każdy osobnik opisany jest przez następującą strukturę
typedef struct
{
float x,y;//polozenie
float kierunek;//liczba z przedziału [0,360], 0 - dodatnia półoś osi OX
float predkosc;
} osobnik;
Lider, jak to lider ma całkowitą swobodę w poruszaniu się po placu (placem nazywam ograniczony obszar okna w którym przmieszczają się osobniki). Jego ruch będzie sterowany w następujący sposób: Wylosuj liczbę z przedziału [-max_kat_skretu_leader, max_kat_skretu_leader] i nazwij ją alfa.
Zmień bieżący kierunek przemieszczania lidera o alfa stopni: kierunek+=alfa
Przesuń bierzącą pozycję lidera, wyznaczaną przez współrzędne (x,y) o wektor o długości predkosc którego kierunek zgodny jest z kierunek.
Obywatel, jak to obywatel istnieje tylko po to aby za liderem podążać ))
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=23923
Temat: [c++] Sortowanie Bąbelkowe sprawdzić i poprawic
...(tab[i-1]>tab[i]) { zamien(&tab[i-1],&tab[i]); //..... Wracając jeszcze do 2 zadania. Wiesz już jak odwrócić kolejność sortowania liczb. Pozostaje jeszcze kwestia wylosowania liczb ujemnych. Można to zrobić w bardzo prosty sposób. Po wczytaniu liczb ujemnych określających zakres do losowania. Zamień obydwie liczby na ich wartości przeciwne, wylosuj liczbę i pomnóż przez (-1). Czyli na liczbach dodatnich masz: liczba = rand()%(max-min+1)+min; A dla liczb ujemnych: liczba = -(rand()%(-max+min+1)-min); Zwróć jeszcze uwagę, że przy takim zapisie rozwiązania problemu musisz zmienić "sens" wczytywania liczb max i min. Chodzi o to, żeby wpisując do programu wartość minimalną -20 i maksymalną -1 nie otrzymać zakresu...
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=100641
Temat: Losowy tekst (z np. 5 podanych)
Lepiej zrób zmienną typu string i ustaw ją jako tablica potem przyparząduj kolejnym wartością swoje teksty Tekst[1,2,3...] = "Witaj młody starcze." na początku mapy, wylosuj liczbę przy każdym kliknięciu tak jak @up pierwsza akcja i wyświetl tekst używając stringu ze zmiennej Tekst[Random_Integer].
Źródło: arcane.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=4909
Temat: [C] Kolko i krzyzyk
najprosciej: - policz wolne pola - wylosuj liczbe X z przedzialu 1-ilosc wolnych pol i masz miejsce w ktore wstawic (X-te puste pole)
Źródło: eprog.pl/viewtopic.php?t=2711