Menu
- tokeny
- wykrywa stację dokującą
- wykrywacz metali vlf
- wykrywacz wyładowań atmosferycznych
- wykrywanie programow sniffujacych
- wykrywacz fisher f75
- wykrywanie karty dzwiękowej
- wykrywacze.uzywane
- wykrywacze gazow
- wykrywanie hasel
- wykrywacze viking
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- dewitalizacja.xlx.pl
Cytat
Historia rzadko ma coś wspólnego z elegancją. Maria Dąbrowska
Ja i ojczyzna to jedno, / Nazywam się Milijon - bo za milijony Kocham i cierpię katusze. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)
Tak mało wiemy o sobie. Całe szczęście, że inni wiedzą mniej. Bułatowicz Józef
Do komunizmu nie dotarłem przez Marksa. To Ewangelia doprowadziła mnie do niego. Andre Gide (pisarz francuski)
Gdyby człowiek zdał sobie sprawę z tego jak nędzna jest istota z pewnością popełniłby samobójstwo. . . Friedrich Nietzsche
aaaatokenyaaaa
Temat: Jump! Jump!
No! Przeszedłem całą gre Anaconda brawo za ukończenie do końca gierki. Gierka jest fajna, ale jest to odgrzewany jumper i rzadnych większych urozmaiceń nie zauważyłem. Co mi się nie podobało: -Skok od ściany (zarówno fizyka jak i forma wytkonania go - czyli kierunek do ściany i skok - wkurzało mnie to w jumperze bo jak zabraklo mi pikselkazeby wskoczyc na jakas platforme i chcialem doskoczyc to postac sie odbijala od sciany i ladowala w kolcach ) - Wykrywanie kolizji (o ile w wiekszości planszach nie przeszkadza tak w kilku strasznie wkurza jak ginie się nawet nie dotykając kolcy) - po przejsciu ostatniej planszy nie pojawia się ona w menu przez co nie można zobaczyć ostatniego obrazka. - W ostatniej planszy nie wyobrażam sobie zdobycia wszystkich punktów (może jestem za cieńki, ale nie znajduje rzadnego sposobu) Cała reszta mi się podobała no chyba, że o czymś zapomniałem
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=983
Temat: Almora 0.8 - dyskusja
Aby planować, kiedy powstanie i jak będzie wyglądać... niezrozumiale się wyraziłem? To nie jest tak, że usiądę i zrobię. Serwer musi działać bez trybu graficznego (tylko w konsoli), musi mieć przepisaną bibliotekę sieciową, bo pod linuxem 39dll nie działa, trzeba napisać dla przeciwników wykrywanie kolizji i omijanie przeszkód (GM już ma gotowe funkcje, na serwerze muszę je stworzyć sam) - to trochę tak jakby serwer miał działać pod DOSem. To nie jest proste zadanie, a ja nie mam czasu na bawienie się i szukanie optymalnych rozwiązań.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=17029
Temat: Problem z planszami
To możesz wrzucić jeden obiekt o jakiejś kwadratowej masce np. 16x16px i ustawiać je w miejscach gdzie pocisk powinien zostać zniszczony i dla niego ustawić wykrywanie kolizji z pociskiem. Możesz też sprawdzać kolizję dla rodzica wszystkich tych obiektów z którymi ma być wykrywana kolizja. =)
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=5351
Temat: Wykrywanie kolizji
Jak zrobic wykrywanie kolizji? Chodzi mi o takie coś: Gdy bohater zderzy się z obiektem klucz otwierają się drzwi i ustawia się alarm0. Można przejśc. Po zakończeniu odlicznia alarmu drzwi tworzą się od nowa w tym samym miejscu. Jak zrobic mechanizm który będzie sprawdzał czy podczas tworzenia drzwi, po zakończeniu alarmu bohater jest na ich miejscu czy nie? Jeżeli tak przenosi bohatera na start(aby drzwi mogły się zrobic i aby nie blokowało...
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=22146
Temat: Tank Game
OJEZU 1/5 Po pierwsze jakby wyświetlało fpsy to miałbym z 10 (chyba, że tak to miało wyglądać) po drugie wykrywanie kolizji jest mega genialne. Po 3 nie znalazłem tam nic na + pozdro & poćficz
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=22733
Temat: [Visual Basic 6] kolizje miedzy obiektami
...i (rakieta.left<=samolot.left+40) to nastapila kolizja. oczywiscie rakieta roowniez nie sklada sie z jednego punktu ale w tym przypadku wystarczy sprawdzac jeden punkt. z tym ze top i left oznacza lewy goorny roog obrazka rakiety i jezeli strzelasz rakietami w goore to moosisz przesoonac punkt na srodek goornej krawedzi czyli np. dla rakiety o szerokosci obrazka 10 punktoow bedzie to rakieta.top i rakieta.left+5. to jest dosc prosty sposoob na wykrywanie kolizji miedzy obiektami ale na razie powinien ci wystarczyc...
Źródło: forum.pcmaniak.pl/index.php?showtopic=6313
Temat: Czesio Tha Game:Tha 1st
Ech :/ Bardzo to słabe. Grafika beznadziejna i jeszcze do tego to wykrywanie kolizji :/ No i bardzo, krótkie nawet jak na demko. Grafika: 1/5 Muzyka: ---- Fabuła: 1/5 Gameplay: 1/5 -pkt za
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=18271
Temat: Mini_SPACE v. 1.01
Najprostszy sposób aby nie kleił się do krawędzi mapy to poprostu dodaj na około pojazdu (w sprite) kółko. Albo dodaj kółko w drawie i wykrywanie kolizji do kółka zamiast statkó, ale z tym moresz mieć problemy. Zaraz odpalę to sprawdzę błędy.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=20688
Temat: Sigonyth
Przed chwilą oblukałem sobie wersję alpha enginu i .... jestem pozytywnie nastawiony tzn ogladałem go z punktu widzenia kodera (mechaniki a nie wyglądu). Wszystko chodzi płynnie i ładnie, scrolowanie, wykrywanie kolizji, animacja na moje oko całkiem całkiem. Mi się podoba. Aha co do izometrycznych enginów to jest IanOut project który jest już w fazie beta. jest to nowy engine z tym ze używa grafikę z Fallouta 2. I mam takie pytanko, czy planujecie udostępnienie kodu źródłowego?
Źródło: shamo.gry-online.pl/agora/index.php?showtopic=2373
Temat: Precyzyjna kolizja
@up jesteś ślepy? chodzi mu o precyzyjne wykrywanie kolizji. Może spróbuj : GML
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=18865
Temat: Wall Kick
Tam gdzie masz wciśnięcie klawisza skoku, dodaj wykrywanie kolizji w kierunku w którym się poruszasz. Jeśli kolizja jest, to zmień hspeed* na przeciwną wartość. E: I jeszcze vspeed = -ileśtam. * - jeśli masz poruszanie poprzez zwykłe zwiększanie i zmniejszanie wartości x, to się nie uda.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=17530
Temat: Zmagania GML'owe - dyskusje
Rozumiem, że tematy będą np.: "praktyczne wykrywanie kolizji", "efekt przywołania stwora za pomocą particli" itp. Jeśli tak to będę startował.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=11718
Temat: dokładne strzelanie
Ale mu chodzi o 3d -.-' >tutaj< masz przyklad (autorstwa That Games Guy ) na wykrywanie kolizji 'przed celownikiem' odrazu polaczony ze strzelaniem.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=2550